Sport Invest Group - Sport Invest

Audi FIS Ski World Cup 2019 ve Špindlerově Mlýně

Ohlasy

 

  • Po neobyčejném úsilí a vynikající realizaci akce má Špindlerův Mlýn jistě velkou šanci hostit závody světového poháru mnohem dříve než za 8 let.“ Zástupce FIS

 

  • „Děkuji všem, kteří se podíleli na závodech ve Špindlerově Mlýně. Ukázali jste tu pravou vášeň pro sport a bylo skvělé a jedinečné závodit v takové atmosféře!“ Mikaela Shiffrin

 

  • „Světový pohár ve Špindlerově Mlýně předčil veškerá očekávání, pozitivně a ve všech ohledech!“ Max Gottfried, šéf Organizačního výboru SP ve Špindlerově Mlýně

Pozice SPORT INVEST Marketing, a.s.

Kompletní řešení marketingové kampaně a obchodní stránky projektu

Cíle projektu:

  • Uspořádat jednu z nejlepších sportovních akcí v České republice s jedinečnými zážitky pro všechny návštěvníky
  • Získat silné sponzory a mediální partnery umožňující bezproblémovou organizaci projektu
  • Naplnit potenciál nejvýznamnější sportovní akce posledních let konané na území ČR
  • Překročit stín pouze sportovního eventu a kvalitou organizace přispět k možnosti co nejrychlejšího opakování projektu
  • Dostat se mezi 3 nejlépe hodnocené závody seriálu Audi FIS Světového poháru žen v alpském lyžování

Kampaň:

360° integrovaná mediální kampaň zahrnující všechna klíčová massmédia včetně TV upoutávek, rádio spotů, OOH, printu a digitálu odstartovala v plném rozsahu 7 měsíců před startem závodů. Z 80 % kampaň zacílena na domácí publikum, z 20 %, a to především v online prostředí, kampaň vedena i na zahraničních trzích. (PR, online, sociální sítě). Intenzivní spolupráce a využití v kampani se světovými hvězdami – Mikaelou Shiffrin a Petrou Vlhovou.

Výstupy:

  • Zcela nově vybudovaná mobilní fanzóna zcela praskala ve švech po oba dva dny závodu, kapacita zcela naplněna
  • Nejúspěšnější a z hlediska sportovní disciplíny nejvýznamnější sportovní akce roku v rámci individuálních sportů, která se konala na území ČR za posledních 10 let
  • Obrovský zájem fanoušků, který předčil očekávání– jak na místě, tak u televizních obrazovek
  • Spokojenostvšech partnerů projektu potenciál další spolupráce
  • Prestižní projekt přesahující hranice sportu a co do počtu návštěvníků akce zcela vymykající se konkurenci mezi dalšími zastávkami Světového poháru žen
  • Bezproblémová organizace, doprovodný program a servis pro návštěvníky

 

   
   
   
   
   
0

Návštěvníci = vyprodáno

0

Celkový kumulovaný rating – sledovanost v ČT

0

Délka kampaně v měsících

0