Sport Invest Group - Sport Invest

MS na horských kolech

v Novém Městě na Moravě 2016

Pozice SI –  kompletní marketing UCI MS na horských kolech v Novém Městě na Moravě 2016

Cíle projektu:

  • Získat silné sponzory umožňující bezproblémovou organizaci projektu
  • Získat silná mediální partnerství odpovídající významu projektu
  • Uspořádat nejlepší MS v historii, jak v otázce marketingové, tak zejména samotným počtem návštěvníků na místě
  • Naplnit potenciál nejvýznamnější sportovní akce roku konané na území ČR
  • Překročit stín pouze sportovního eventu
  • Přimět účastníky strávit na Vysočině více dní, nikoli pouze neděli, tzn. den konání závodu kategorie elite – muži

Kampaň:

360° integrovaná mediální kampaň zahrnující všechny klíčová massmédia včetně TV upoutávek, rádio spotů, OOH, printu a digitálu odstartovala v plném rozsahu 3 měsíce před startem závodů. Z 90 % kampaň cílena na domácí publikum, 10 % prostřednictvím partnerským komunikačních kanálů a sociálních sítí na zahraniční závodníky (PR, online, sociální sítě)

Ohlasy:

  • Vhodně zvolený doprovodný program i čas závodů s vyvrcholením o víkendu přispěl k tomu, že Vysočina aréna byla od středy do pátku slušně zaplněna a v sobotu a v neděli doslova praskala ve švech
  • Nejúspěšnější sportovní akce roku, která se konala na území ČR
  • Obrovský zájem fanoušků, který předčil očekávání – jak na místě, tak u televizních obrazovek
  • Spokojenost všech partnerů projektu, potenciál další spolupráce
  • Nikoli pouze sportovní akce, nýbrž celospolečenská akce
0

celkově návštěvníků

0

max. denní dosah příspěvků na Fb

0

celkový rating sledovanosti v ČT

0

délka kampaně v měs.

Fotogalerie

MS na horských kolech

v Novém Městě na Moravě 2016

Fotogalerie

MS na horských kolech

v Novém Městě na Moravě 2016

fotogalerie

MS na horských kolech

v Novém Městě na Moravě 2016